Youth Euroclubs Network на більшій мапі goo.gl/K1Ozo. Мапа Євроклубів в Україні тут: g.co/maps/epymv

середа, 9 березня 2011 р.

Піщане: Кораблю-Євроклубу - щасливе плавання!

25 лютого на базі Піщанської гімназії Кременчуцького району Полтавської області відбулася творча майстерня для активних старшокласників навчального закладу "Чи варто та як ми можемо розвинути Євроклуб у своїй школі?".

До участі в заході запрошувалися зацікавлені вчителі економіки та географії району, активні старшокласники, які захоплюються країнознавством.

Творча майстерня тривала 45 хвилин. Розпочалася вона із вправи «Правило правил», в ході якої у цікавий спосіб, за допомогою гральних карт, вчитель економіки та інформатики Піщанської гімназії Шашолко Світлана Іванівна (організатор творчої майстерні), налаштувала учнів на роботу, яка потребує уваги, аналітичного та логічного мислення. Вправа поклала добрий початок заходу, адже вона налаштувала на добрий та оптимістичний лад дітей.

Наступним кроком стала розповідь учителя про практику впровадження Євроклубів на Україні. В загальних рисах Світлана Іванівна окреслила мету та завдання діяльності клубу, його загальні характеристики та напрямки роботи. Далі дітям було запропоновано відвідати веб-сайти деяких Євроклубів і самостійно проаналізувати їхню діяльність. Мандри Інтернетом видалися дуже цікавими. Особливо учням припав до душі один із Євроклубів м.Кременчук – КНУ ім.М.Остроградського, де вони знайшли заняття, на якому  вивчають, як правильно одягати сарі – нестандартно, гарно, шик!

Після ознайомлення з Євроклубами учитель запропонував учням виконати вправу «Дерево». Так як тема творчої майстерні «Чи варто та як ми можемо розвинути Євроклуб у своїй школі?» дітям було запропоновано з даного запитання виділити декілька слів, які будуть виражати суть даної проблеми. Старшокласники зупинилися на словах «Євроклуб» та «Школа». Вони й були записані на дошці. До кожного із цих слів діти придумали ще декілька слів, які розкривають їхні основні характеристики. Допоміжні слова сполучають з першочерговими лініями. До кожного із допоміжних слів зазначаються їхні характеристики. Після того, як «Дерево» було побудоване, учні знаходили зв’язок між характеристиками різних слів і називали ці зв’язки.  У такий простий спосіб було проілюстровано освітню та пізнавальну ціль Євроклубів, їхній безпосередній зв’язок із навчально-виховним процесом у гімназії.

Наступним кроком став SWOT-аналіз. Робота відбувалася по групах. Діти працювали активно, доповнювали один одного, висловлювали власні думки.

Загалом ідея створення Євроклубу прийшла до душі учням. Коли учитель запропонував уявити, що корабель, зображений на малюнку – Євроклуб, і для того, щоб він відбув у довге та щасливе плавання в гімназії учням пропонувалося «наповнити вітром вітрила» - написати на клейкій стрічці першочергові заходи та дії, які варто реалізувати для початку «вдалого плавання», діти з великою охотою почали радити з чого саме варто почати.
 
Захід пройшов вдало і доказом того стали схвальні відгуки учнів про можливість створення Євроклубу на базі Піщанської гімназії.

Контактна особа: Шашолко Світлана, тел.: +38 (097) 676 91 37, е-пошта: shasholko@ukr.net.

Фото: https://picasaweb.google.com/shasholko.sveta/WEbNlJ?feat=directlink



Повний пакет матеріалів про майстерню можна завантажити ТУТ. Усі матеріали про SWOT-майстерні Євроклубів, що пройшли у лютому 2011 року, доступні за короткою адресою: http://goo.gl/oWzHK.
Яндекс.Метрика